Jag skriver...

fredag 4 mars 2011

Zzzzzz

Den här veckan har jag varit enormt trött, sömnig liksom. Vissa dagar på jobbet har det känts som om jag kunnat somna. I natt har jag sovit som ett barn, i 10 timmar!

Här är jag vaken! Foto: Privat
Igår åt vi middag runt 19-tiden och sen skulle sambon på innebandy som började 20. När han gick borstade jag tänderna och la mig under täcket. Barnen var fortfarande vakna, men de tittade på tv. Jag somnade som en stock bara mitt huvud landade på kudden. Efter en halvtimme, vid halv nio kom min minsting och väckte mig och frågade om de fick se klart hela "Sveriges värsta bilförare". Jag svarade att det var dags att sova, de kröp ner i sina sängar och jag drog ner rullgardinen och sa gonatt. La mig igen och somnade om, och sov till 6:20 imorse. 10 timmar liksom! Det var verkligen skönt och det kändes som om det behövdes.

Idag är det mysfredag och det ska bli skönt med en hel helg utan några planer.

Om två veckor är jag hos våren, i Rom! utan mössa och utan täckjacka! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar