Jag skriver...

lördag 26 mars 2011

4x4 i mars

Idag har jag gjort månadens fjärde pass över 4 mil. Det kändes lite slitigt i slutet. Sista milen var bara landsväg, en massa backar och kraftig motvind. Min enda energi var en Snickers så kanske är det en bidragande orsak till varför det gick tungt? Eller förra helgens topplopp? Oavsett så är det nu gjort och jag kan slappa i soffan resten av dagen. Käkade en macka och drack varm choklad när jag kom hem, och tog sen ett långt, varmt bad. Det var riktigt skönt!
Målgång i Rom. Foto: Privat
Några som inte gjort sista långpasset innan TEC är Miranda och Lisette som ska iväg på Äventyrsveckan i Portugal. Jag skulle jättegärna vilja följa med jag också. Det ska bli himla kul att höra hur de haft det sen. Varje år tänker jag att "Nästa år då ska jag också åka dit!" Och sen blir det inte av. :(
Nästa år SKA jag åka iväg. Så det så!
Miranda och jag efter maran i Rom. Foto: Miranda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar