Jag skriver...

måndag 28 mars 2011

Äta, äta, äta

Igår var jag dålig på att äta. Idag har jag varit desto bättre. Eller iallafall ätit desto mer. Jag har varit konstant hungrig hela dagen.
Frukost, lunch, middag, mellanmål och en massa frukt har bara rasat in i min mun.

När vi handlade i lördags sålde de billiga mango och passionsfrukt på Coop. Ni vet, så där lagomt mogna. Åh, det är så fantastiskt gott. Jag har sparat en mango, men det veto tusan om den blir så långlivad här hemma. Det vattnas i munnen bara jag tänker på den.

Det har varit en skön vilodag idag och jag behövde den verkligen. Undrar om jag orkar vila imorgon också? Jag ska ge det ett försök. Springa lite på onsdag och torsdag istället.

Dumma sommartiden gör mig trött. I min kropp var klockan 5:10 när den ringde i morse. Inte 6:10 som den så frenetiskt visade. Nu tar det ett par dagar innan jag kommer in i den nya tiden. Jag ska gå och lägga mig tidigt så kanske jag kommer in i den snabbare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar