Jag skriver...

tisdag 15 mars 2011

2 arbetsdagar kvar...

...sen går jag ut och tar en väg, vilken som helst, för alla vägar bär till Rom eller?! Det är snart dags för Rom Marathon!

Det ska bli så himla kul och intressant att besöka Italien. Jag har aldrig varit där förut. Dessutom ska det bli varmt och fint väder. Underbart! Lite regn på tävlingsdagen men med 14 grader varmt så gör det inte så mycket. Dessutom bara 1,4 mm. Inte mycket. Det kommer bli super!!

Imorgon ska jag äntligen ut och springa igen! Jag har vilat helt i två dagar. Min sambo är borta på utbildning och jag är ensam med barnen och hundar som vi vaktar åt svärmor. Så även om jag inte sprungit så har jag gått en hel del dessa dagar. Promenad är inte träning, tycker jag, men jag får iaf lite frisk luft.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar