Jag skriver...

onsdag 16 mars 2011

Nymasserad

Idag har benen fått sig en rejäl omgång hos massören. Det känns bra inför söndagens prövning.

I morgon blir det ett sista löppass innan avresa imorgon natt. Planet lyfter 7 på fredag morgon så vi kommer åka hemifrån runt kl 2 på natten.
På väg till Filipstad för nästan exakt ett år sen. Foto: Privat

Dagen har gått i 280 och nu ska det bli riktigt skönt att varva ner och sova. Mer detaljerat har dagen sett ut så här:
6.10 klockan ringer och jag stiger upp, sminkar mig, klär mig och ser till så barnen går upp.
7.00 jag tar med hundarna och vi går till skolan där jag lämnar av barnen.
7.40 är jag tillbaka hemma och lämnar hundarna och fortsätter till fots mot jobbet.
7.55 stämplar jag in på jobbet.
11.10 stämplar jag ut för att cykla hem, byta om och möta Annica för en lunchtur.
12.30 är jag hemma igen och duschar, slänger i mig en proteindrink, macka och ett äpple. Sen går jag ut en promenad med hundarna.
13.00 stämplar jag in igen och byter om för utejobb under eftermiddagen.
16.00 cyklar jag hem och hämtar hundarna och fortsätter till fots mot fritids.
17.15 är jag hemma igen med nyrastade hundar och hungriga barn.
17.50 är maten klar och barnen sätter sig till bords. Jag tar en tallrik fil och ett ägg medan jag lagar maten. Min pappa kommer hit och tar hand barnen.
18.00 är jag hos massören
19.00 är jag hemma igen och tar en kvällsmacka med pappa och barnen.

Nu är klockan snart 21 och jag är riktigt trött. Jag ska bara gå ut med hundarna en liten sväng sen stupar jag i säng. Go natt!

1 kommentar:

  1. Man får helt enkelt passa på att önska lycka till i Rom! Kan inte vara helt fel att få lite försmak av våren samtidigt. Rom är en av mina favoritstäder och kanske kommer jag springa detta marathon inom tre år.

    Kör hårt!

    SvaraRadera