Jag skriver...

fredag 4 oktober 2013

Vila och Hall of fame

Igår kväll slängde jag ut ett inlägg om Hall of fame. Att jag hade banrekordet på Ursvik Ultra (hittade det på deras Facebooksida). Sen kom det fram att det kan finnas en annan tjej som sprungit snabbare, utredning pågår just nu) Men i dagsläget är det tydligen jag. En glad nyhet!

Ursvik 2012
Foto: Privat

Foto: Privat
Jag är jäkligt sugen på att springa i Ursvik igen. Kanske slänger in en anmälan... Jag gillade det loppet.

Annars då...
Min springgrejer åkte med till jobbet igår. Men vid lunch kände jag mig inte pigg alls, så jag stod över. Det killade lite i halsen, jag nös om o om igen och ville bara sova. Tog mig sen en lugn hemmakväll med barnen. Det hoppas jag gjorde susen och att jag ska vara piggare.

Har nog nån skum lite bacill i kroppen? Om jag känner mig fräsch senare ska jag jogga en långsam tur. Det spörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar