Jag skriver...

torsdag 31 oktober 2013

Starka armar

Kvällens pass blev gymmet. Bestämde träff med min kompis Fredrik. Det är alltid roligare om man är två.

Värmde upp med nån skum crosstrainer. Min koordination funkade inte ihop alls med den och jag skrattade mest. Det blev fel hela tiden och jag kom i otakt. Blev svett och varm i alla fall så resultatet blev ju rätt ändå.

Vi gick sen in och körde kettlebell. Massa goa övningar så mage, rygg och armar blev rejält trötta.
Sen gick vi ut och körde lite maskiner innan vi avslutade med hantlarna.



1,5 timme gick fort och nu är jag skönt mör. Gött!

Imorgon ska jag springa till jobbet. Dagens i-landsproblem är hur jag ska få dit min frukost. Älsklingen är ledig efter beredskap och om jag ska springa med en omelett i ryggan blir den nog ganska sönderskakad. Men den kanske smakar lika gott ändå?! ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar