Jag skriver...

fredag 18 oktober 2013

Dubbelt igen

Imorse när jag sprang till jobbet var det kallt. Och halt. Broar och vägar var såphala på en del ställen och foten gled lite i varje steg.
Jag tog det lugnt. Men också för att jag hade ont i magen. Jätteont! Långt ner i magen. Det kom lite som kramper i början men släppte sen. Inte kul alls men bra att det gick över.

Sprang lite drygt 16 km och med det har jag redan fått ihop 95 km löpning och 60 km cykling den här veckan. (Med kvällens pass) Kommer bli en mängdvecka det här... :)

Sen blir det ju även fysfredag på kvällen. Sambon drar ju iväg på sin träning och då passar jag (oftast) på också. Idag blev det lite cykling tillsammans med en kompis. 42 km grusvägar i mörkret. Trevligt hade vi och det är gött att cykla.


Men efter en lång skön varm dusch var det också väldigt skönt att landa i soffan. Äntligen helg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar