Jag skriver...

lördag 26 oktober 2013

Gymmet

Fredagkväll på gymmet. Det betyder lagomt med folk (vi var 5-6 stycken) för mig som sällan går dit och inte känner mig bekväm alls. Men det är ju en vanesak så klart. Jag är ju inte så flitig i mina besök.

Bara en sån sak som vad tar man på sig? Springkläder? Kortbrallor? Kjol? Linne eller T-shirt? Tog tights och T-shirt iaf. Det funkade. ;)

Jaja, körde 10 minuter på hamsterbandet och 10 minuter rodd som uppvärmning. Sen blev det kettlebell, maskiner och lite fria vikter.
Tiden gick fort och det var faktiskt liite kul. Jag kände mig rätt stark faktiskt.



Nej, jag gjorde inte alla övningar med 24 kg. ;) Använde allt från 8 till 24.

Mysig fredag sen hemma med mina grabbar. Nu återstår det vad den här lördagen har att erbjuda. Lite cykling kanske?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar