Jag skriver...

onsdag 2 oktober 2013

Simningsutstyrsel

Jag vet inte hur hippt det är egentligen med simmare i trekantsbikini, som jag simmat i hittills. Men nu har jag i alla fall fått hem mina nyinköpta simmargrejer. Snabbt som blixten må jag säga! Wiggle Levererar! Beställde i söndags och idag onsdag finns grejerna här. Från England! Verkligen superbra!!

Beställde baddräkt, (kondom)mössa och simglasögon. Jag vet inte om jag kommer använda den där mössan, även om det är praktiskt för jag trasslar bara in mig i håret. Men den kostade bara 37:- så det är inga stora pengar...


Så nu är jag redo för söndagens lektion!

Om jag transformerats till simmare? Nä, nä. Jag är bara en löpare i baddräkt. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Men det är väl inte så illa att vara löpare i baddräkt, fast numera är det löpare i simdräkt.
    Du måste veta skillnaden på att bada och att simma ;)

    SvaraRadera