Jag skriver...

tisdag 19 februari 2013

Trevlig lunchmil

Jag hoppade över spinningen imorse. Försöker sova så mycket jag kan inför det stundande icke-sova-dygnet i helgen. Istället tog jag mil tillsammans med Annica på lunchrasten.

Igår eftermiddag när vi cyklade hem från jobbet var det plusgrader och slask.
Idag har allt frusit till is så det var ganska knöggligt och halt att springa. Underlaget varierade mellan oplogad snö, is, packad snö och grusad väg. Lite av allt kan man säga. :) Allt utom barmark...
Men vi tog oss fram i behaglig fart och avverkade det ena samtalsämnet efter det andra. Jättetrevligt!

Nu vet jag inte riktigt om jag ska vila fram till lördag eller ej...
Kanske...
Vi får se hur det känns...

Annica och jag på förra veckans islöpning.
Foto: Jörgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar