Jag skriver...

onsdag 6 februari 2013

Snöpuls

Idag har jag varit ute och jobbat. En helt fantastisk dag. Jag har tyvärr inte förmånen att få träna på arbetstid men idag var det nästan gränsfall. ;)
Jag har nämligen gjort utsättningar i tät skog. Helt obanat och ibland nådde snön till låren. Svetten dröp om mig!
Vi såg massor av färska vargspår, men tyvärr ingen varg. Vi såg också en orre och en stor korp.
Ett litet äventyr! Me like!

Men när jag kom tillbaka till kontoret var jag blöt och kall. Och lite sliten. Istället för att springa hem som jag tänkt, tog jag cykeln. Satte mig under filten i soffan och myste!

Sen åt vi god mat och fick besök av en go vän.
Känner mig nöjd med dagen, trots utebliven löpning. Jag fick ju frisk luft och rörelse ändå. :)

Imorgon bitti kl 6 ska jag möta upp Ullrica för en morgontur.
Det ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar