Jag skriver...

måndag 11 februari 2013

Tolv

Siffrorna strålar mot mig på Funbeat. 12 dagar kvar.

Nästa fredag flyger jag över till landet i öst för att springa runt, runt i ett dygn. 24-timmars i Espoo i Finland. Ett knasigt dygn som jag just nu ser fram emot. Om jag får frågan där på natten efter många antal timmars rörelse kan svaret bli ett annat. ;)

Jag har inte riktigt planerat allt med kläder, mat och så än. Men det hinns... Jag behöver köpa salttabletter och lite annat matigt. Resten har jag hemma tror jag. Sportslick är viktigt för mina känsliga fötter. Men det har jag så det räcker. Finns ingen bättre salva mot skavsår!

Idag är det vilodag och jag ska bara gotta mig med barnen.

1 kommentar:

  1. 24H är helt klart ett gift som vi nog aldrig riktigt kan förstå.
    Lycka till i Espoo

    SvaraRadera