Jag skriver...

tisdag 19 februari 2013

Finlandsenergi

Jag hade ju en plan att testa frystorkat att äta i Finland. Det gick ju inge vidare eftersom jag inte ens klarade att svälja det. Och går det inte att svälja när man är hemma och "som vanligt" så går det ännu sämre när man är trött och mår illa. Kanske köpte jag fel sort, men jag har varken tid eller lust att prova ut nåt annat just nu. Så bort med den idén. :)

Nu är min plan att baka en limpa mandelbröd som jag brukar äta hemma. Jag vet att den smakar bra, passar min mage och den innehåller massor av bra energi. Sen tänkte jag ha smör och lite olka pålägg på.

Nötter kommer jag köpa med, Salta nötter och nötter med chokladöverdrag. Det är smaskens!
Och Snickers.

Jag har aldrig varit en fan av läsk och i vardagen skulle jag aldrig få i mig ett helt glas läsk. Men på tävling händer nåt i min kropp och det funkar att dricka Coca Cola. Så Cola ska med.
Till natten kommer jag även dricka Redbull.

Salttabletter är på väg från Sebban.

Sen kommer jag väl äta snacks från arrangörens bord och hoppas att det smakar lite bättre med den "mat" som serveras än sist. I annat fall finns det ju en cafeteria i arenan där det går köpa ätbara saker.
Det löser sig! :)

4 dagar kvar!
Snögubbe med energidryck.


1 kommentar:

  1. Härligt, kommer kika på era siffror i helgen. Du kommer revanschera dig enormt. Lycka till i ESPOO. Är du på G nu? Har nydesignat min blogg, länka gärna upp mig vid tillfälle ifall du har lust. Jag har länkat till dig.

    www. riotrun.wordpress.com

    mvh d

    SvaraRadera