Jag skriver...

torsdag 28 februari 2013

Massagetid bokad

Igår tog jag hål på den stora blåsan och tömde den. Det gjorde inte det minsta ont och nu kan jag få på mig skor igen! :) Idag blir det en promenad på stan.
Jag har verkligen gjort minsta lilla hela veckan, men igår cyklade jag till jobbet och det var jätteskönt att röra lite på sig. Men jag måste säga att fötterna var lite kalla i de öppna skorna när jag kom fram. Men idag är det vanliga skor igen! Jääää!

Det är fantastiskt va bra kroppen återhämtar sig. Jag känner stor skillnad från dag till dag. Det som oroar mig lite är smärtan i vänster knäveck. Jag har bokat tid för massage på fredag så jag hoppas det kommer reda ut lite.

Handen på hjärtat så är jag faktiskt lite springsugen. Redan. Men jag har lovat mig själv att vila fram till helgen i alla fall.

Snart barmark och bara ben.
Ps: Jag hittade Ultramarathon på Wikipedia idag. Har jag inte läst tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar