Jag skriver...

torsdag 7 februari 2013

Morgonlöpning och världsrekord

Jag hoppade ju över löpningen igår, lämnade mina grejer på jobbet för att springa på fredag istället. Men igår kom ett sms om morgonlöpning från Ulrica. Självklart vill jag följa med!
Men klockan och Salomonskorna är kvar på jobbet. Liksom mina vintertights och min reflexväst. Tur man är rik på träningskläder så det bara är att rota fram en uppsättning till. :) Kinvaradojorna funkar i snö också, även om fästet är lite sämre än i ett par trailskor.

Det var lite snöigt och moddigt men vi pratade snabbt bort 17 km och en superbra början på torsdagen.

Idag sker också ett världsrekordförsök!
Kristina Paltén ska springa 12 timmar på löpband. Hon startade 7 imorse och ska springa till kl 19 ikväll. Följ henne live på hennes blogg och #7till7 på Twitter.
Hur coolt som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar