Jag skriver...

fredag 24 augusti 2012

Morgontransport

Jag tog springbenen till jobbet idag igen. Himla skönt och smidigt. Idag tog sambon cykeln så idag fick jag springa med min packning, men min suveräna Salomonrygga sitter som gjuten på ryggen så det var inga bekymmer. Jag plockade bara bort vätskeblåsan så blev det ännu mer plats för ombyte. Duschgrejer och handduk har jag på jobbet.

Klar för start!
Solen tittade fram bakom regntunga moln men det var bara de sista km'arna som det kom några enstaka droppar regn. Jag hoppade in i duschen och sen när jag öppnade dörren och skulle gå in till mitt kontor funderade jag nästan på om det blivit kvällen. Det var jättemörkt och regnet öste ner. Tajming!

Som vanligt smakar frukosten utmärkt efter morgonträning. Mums!

Framme på jobbet. Precis före regnet.
Checkar in 17,5 km njutning på kontot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar