Jag skriver...

söndag 19 augusti 2012

Eufori

Helgen har varit händelserik och vi har nu alla våra saker på rätt adress. Våra snälla familjer och vänner ställde upp och hjälpte oss så allt gick jättesmidigt.
Det står kartonger och säckar här och där och vi får leta efter det mesta. Men sakta faller bitarna på plats och vi får lite ordning. Men det dröjer nog än tills allt är klart.

Först kändes det lite skumt att flytta från den gamla lägenheten, för jag har trivts väldigt bra, men nu känns allt himla rätt. Det kommer bli toppenbra!

Efter att ha kört det sista och plockat i timmar tog vi "ledigt" en stund. Sambon skulle köra sin mc till nya lägenheten så jag passade på att springa en tur. Jag hade inga förväntningar på kroppen efter allt bärande. Bara ut och njuta! Men kroppen kändes så stark! Jag flög fram! Loreens Euphoria ljöd i hörlurarna och jag sjöng och sträckte ut armarna som om jag lekte flygplan. Håren stod upp på armarna och allt känns så bra!!


Vi tände ljus sen och satte oss tillsammans, ensamma för första gången, i vårt hem och åt lite och skålade med varsitt glas vatten. :)

Nu ligger jag här bredvid min fantastiska sambo och kommer somna med ett fånigt leende på mina läppar.

Va bra jag har det!

Eufori! Jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar