Jag skriver...

tisdag 7 augusti 2012

Två och en halvan

Igår blev det ingen löpning alls. Vi började packa hemma. Det är en dryg vecka tills vi får nyckeln och det är mycket grejer som ska rensas, köras till loppis, soptippen och sorteras.
Igår tömde vi vindsförrådet. Alla grejerna bars ner till lägenheten och där började vi sortera. Hjälp, va saker vi har! Men nu åker det mesta till loppis. Skönt! Jag är ingen prylmänniska.

Tiden rann iväg och ute rann det också, rätt rejält. Regnet öste ner! Mina ben kändes stela och inte alls så spralliga som tidigare så jag tog fram min kettlebell och lekte lite med den en stund. Det kändes skönt med ett avbrott i sorterandet.


Imorse ställde jag klockan och sprang en tur då istället. Jag funderade lite på en tremilare, men valde sen en annan väg så det blev bara lite drygt 2,5. Men jag är nöjd!
Jag körde utfall och en del benövningar igår med kettlebell'en så de första 2 km'arna idag kändes det som att springa med träben. Stumt och tungt. Då tänkte jag att det räcker allt med en mil idag. Men sen släppte stelheten och jag travade på till Ölme och sen vidare över Sunnäs hem.
Bra pass!


Ikväll blir det fortsättning på röran hemma. Vi ska köra lite överblivna möbler till loppis och även en massa annat som vi inte vill ha kvar. Då är det ju bra om det kommer till nytta för någon annan. Loppis is the shit! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar