Jag skriver...

torsdag 9 augusti 2012

Slappo trötto

Tanken idag var ett längre pass, typ runt 3-4 mil. Så blev det inte. Det blev 0 mil.

Direkt efter jobbet blev det bankbesök och därefter matlagning. En god kassler- och fetaostpaj.



Jag var så trött. Det kändes som om jag skulle kunna somna stående. Jag kände mig helt energilös.
Jag lyssnade på kroppen och stod över träningen idag.
Istället rensade jag garderoben och bar iväg 3 papperskassar med kläder till myrornas insamling. Sen fortsatte vi hemma och pyssla med packningen. Det börjar reda ut sig och bli tomt.

Det blir nog morgonpass imorgon bitti. Jag har varslat på jobbet att jag kommer senare.

Strax ska jag lägga mig.
"Ja äl tlött!"
Zzzzzzzz

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Bra att du kan vila ibland också, du verkar köra på som en ångvält nu. Du är i så grym form :)

    SvaraRadera