Jag skriver...

torsdag 6 oktober 2011

Svullen fot

Idag hade jag planerat ett löppass med Annica. Men när jag kom hem från jobbet och tog av mig skorna såg jag att foten svullnat igen, antagligen pga gårdagens tre mil. Så jag valde att hoppa över löpningen och vila foten istället. Den kommer säkert bli bra till imorgon.

Istället tog jag med mig sambon på stan för skoinköp. Jag behöver ett par nya Triumph eftersom mina har gått över 100 mil nu och börjar kännas slitna. Men det blev inga Triumph, det blev ett par hurricane. Rosa o snygga.


Sambon köpte sig ett par Salomonskor så nu kan vi dra ut på promenad tillsammans. Sen bar det av till en annan affär o när sambon skulle betala sin tröja fick jag syn på jättefina armband. Jag slog till och köpte ett.


Texten var så klockren tyckte jag, passade in liksom. Det står:
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain.
Jag gillade det jättemycket!

Nu är det myskväll hemma istället för löpning, med god mat. Det är ju rätt gött dä mä. ;)


Fläskfilé med beasås och grönsaker. Mums!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar