Jag skriver...

söndag 9 oktober 2011

20 km regn

Jägarna 2 var filmen vi skulle se igår. Den har ju varit ute ett tag så vi tänkte att man inte behöver förboka biljetter. Men i Jönköping gillar dom att gå på bio så nästan alla filmer var slutsålda när vi kom dit. Så det blev De tre musketörerna i 3D. Inte min typ av film men mysigt ändå.


Idag bar det av hemåt och efter lite mat var det träningsdags. Ute smattrade regnet mot rutan och jag funderade och funderade om jag skulle cykla till gymmet o springa på bandet eller springa ute. Jag gillar inte löpband och har nog bara gjort 3 pass på band. En gång sprang jag 40 minuter och höll på att dö av tristess.
Därför bestämde jag mig till slut för att springa ute. 6 grader och spöregn. Men har jag köpt bra regnkläder som funkar i regn och snö runt Mont Blanc så ska de väl klara lite väta i lilla Kristinehamn?!


Det blev drygt 20 km med en mycket bra känsla. Det gick lätt och trots regnet var humöret på topp!
När jag kom hem hade tom fingrarna blivit skynkliga av allt regn. Det var riktigt skönt med en varm dusch!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar