Jag skriver...

lördag 22 oktober 2011

Skutberget all in

Vi blev drygt 20 personer idag som tog oss runt alla spåren på Skutberget. Kul med sån uppslutning!



Det blev en superbra dag med perfekt temperatur och natur. Fina, breda skogsvägar gjorde turen extra fin.



Planen för dagen var 36,5 km i 6 minfart. Men kanske en förlängning till marathon. Efter att alla slingorna var avklarade hade vi 37 km på klockan så jag och Tobias tog femman ett varv till för att få ihop en mara. Snittfarten blev exakt 6.00.




Jag provade att springa helt utan socker idag och det gick galant. Jag hade blandat en flaska Perpetium för säkerhets skull. Men den behövde jag inte. Jag åt 3 små chokladbollar som jag bakat och 2 nävar nötter. Det räckte gott för att springa 42 km. Inga svackor fick jag heller.

En riktigt bra dag. :)


Imorgon blir det ett nytt långpass på 33 km. Solsken och trevligt sällskap. Blir kanoners!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar