Jag skriver...

tisdag 12 mars 2013

Få spinnande deltagare

Jag kom in i spinningsalen 5 minuter före start i morse. Det var bara 2 deltagare på plats. Och ingen ledare. Jag brukar aldrig skriva upp mig på morgonspinningen utan går bara dit. Så idag tänkte jag att det kanske var inställt. Men i så fall var jag ju inte ensam på plats i alla fall.

Men bara någon minut senare kom Jessica in och rev igång passet. Idag körde jag på lite tuffare och benen svarade bra. Tyvärr är fötterna lite ömma fortfarande men efter en stund "glömmer" jag bort det och kör ändå.

Vi var bara 6 stycken deltagare i morse, men stämningen var hög och det var riktigit kul!
50 minuter bara svischade förbi och det var dags att cykla hem och duscha och väcka barnen.

Det var riktigt skitkallt att cykla till jobbet sen. Håret var blött och trots att jag hade mössa så var det iskallt åt huvudet. Jag frös rejält när jag kom fram. 
Skönt att man kan välja att jobba inne på kontoret då. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar