Jag skriver...

torsdag 21 mars 2013

Myslöpning

Jag har träningsvärk. I stora delar av kroppen. Det måste vara boxpasset i tisdags när hela kroppen exploderade av energi. Jag har tänkt lite på vad det kan varit som orsakade detta. En sak jag kom på är att jag åt Rödbetssoppa till lunch. Rödbetor innehåller ju nitrit som bildar nitrat och sägs öka syreupptagningsförmågan. Om det fungerar eller ej kan jag inte svara på men intressant är det ialla fall.
Karolinska institutet
Det kan ju också bara ha varit en bra dag helt enkelt. Hoppas på fler sånna.

Idag kände mig lite trött och träningsvärksöm så jag tog mig ett riktigt myslöppass på lunchen. Solen sken och det blåste rätt hårt. Men jag valde skogen. Lyssnade på musik, tog det lugnt och hade det gött. Tyvärr glömde jag brillorna så det var lite skarpt med solen mot snön. Men det är ändå ett rätt angenämt bekymmer. ;)


På spinningen förra veckan spelade Jessica en låt jag inte hört förut. Den gör mig så glad och jag blir på så gott humör av den. Känns som om jag flyger fram. Jättehärlig! Lyssna och njut! :)


Den hade jag i öronen idag, solen i ögonen och humöret högt.  Härlig lunchlöpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar