Jag skriver...

tisdag 24 januari 2012

Soool

Till helgen är det bara 6 veckor kvar tills vi åker till solen och värmen! 6 veckor som är lite sköna, dels har jag 2 trevliga långpass, 6-timmars i Karlstad och Skövde innan. Och så hela grejen när man längtar och ser fram emot något. Det är ju så himla kul bara det. Att räkna ner och komma närmare och närmare.

Det ska bli gött att få lite sol och färg på kroppen igen. Jag är lika blek som alla andra nu på vintern men jag känner mig mer mintgrön i huden. ;)

Åh, tänk att bara ligga på den fina stranden och halvsova och bli så där solvarm. Inte som här i Sverige där bara huden blir varm. Här blir man varm ända in i köttet. Så underbart!
I Tunisien får man fin färg. Foto: Privat
Jag har aldrig varit i Thailand så det ska bli jättespännande!

En barfotajogg på standen före frukost. Tänk er! Alltså, det ska bli såååå skönt. :)

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara bekräfta det är SÅÅÅ skönt i Thailand. Många barfota mornar på stranden.

    SvaraRadera