Jag skriver...

måndag 30 januari 2012

Veckan

Förra veckan var en riktigt bra träningsvecka. Jag fick till 13 mil löpning, 1 timme spinning 1,5 timme kick n' box och en vilodag. Kroppen känns inte ett dugg sliten och jag är full av energi. Det är härligt!

Jag är så enormt tacksam över min starka kropp. Den håller för det jag begär av den och allt bara funkar. Jag känner mig jättestark just nu. Det är en riktigt skön känsla.

Den här veckan som kommer, blir lite lugnare. Jag ska följa med till badhuset idag och simma. Imorgon blir det löpning och några gånger till under veckan innan det blir Karlstad 6-timmars till helgen.

Jag ska också på återbesök till Memira i veckan. Just nu fungerar synen rätt bra på nära håll. Men på långt håll ser jag dubbelt. I fredags satt vi på frukost på jobber då det kommer en löpare förbi på vägen. Jag säger: åh va härligt det ser ut när de där två springer. Två? säger en arbetskompis. Det är bara en. Men jag ser ju två...
Det är tydligen ett ganska vanligt problem under läkningstiden och ska vara övergående. Jag ska fråga dom om det på torsdag då jag ska dit i alla fall.
Jag är fortfarande lite ljuskänslig också. På morgonen är det jobbigast. Men även att köra bil på kvällen. När jag åkte till Filipstad i lördags var det mörkt och det kändes som om alla jag mötte hade helljuset på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar