Jag skriver...

tisdag 3 januari 2012

Morgonrunda med Jason i tankarna

Igår kväll såg vi Fredagen den 13'e. Det var väl ingen toppenfilm alls men vi såg ändå klart den och innan vi somnat var klockan nära på tolv! Så sent brukar jag inte lägga mig och jag hade dessutom planerat ett morgonpass.
Det blev alltså bara 5 timmars sömn så det var en stark beslutsamhet som hjälpte mig iväg i morse. Men jag tänkte att kan jag springa i Alperna med 20 minuters sömn per natt så kan jag väl springa en relativt platt mil efter fem timmars sömn! Det gäller att bestämma sig och visa vem som bestämmer. Är det jag eller jag? ;)

Det var inte många vakna och jag sprang och tänkte på Jason från filmen. Lite creepy faktiskt.

Bild på Jason från internet.
Det blev ändå en skön morgonmil i 4 plusgrader. När jag kom hem möttes jag av kaffedoften och fick mig en stor mugg som jag drack medan jag duschade. Jag vet, sambon tycker också att jag är konstig som dricker kaffe i duschen men det är faktiskt gott. Två goda ting liksom, en varm och skön dusch tillsammans med gott kaffe!

Nu är det dags för jobb igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar