Jag skriver...

torsdag 2 januari 2014

Det nya året

2014 har startat. Men det är bara i almanackan som det är annorlunda. Dagarna ser likadana ut som 2013. :)

Vi firade ett mysigt nyår tillsammans med min bästa kompis och hennes familj. Slaggade sen hos mamsen och blev serverad frukost innan vi kollade till skidspåren på Kalhyttan och åkte sen hem. De var inte i allra bästa skick men de går att åka på. Det kändes lite skumt med en massa plusgrader och grön skog och så ett snötäckt skidspår som går genom träden.

Det får nog bli ett besök vid Kalhyttan så snart de sprutat lite mer snö, bara.

Idag började vi dagen tillsammans i löparskorna, jag och älsklingen. Vi sprang 5 km tillsammans innan jag fortsatte en dryg mil ensam sen. Det var riktigt skönt och pulsen låg på en mer ok nivå än den gjorde häromdagen.



När jag kom hem sen kämpade jag en stund med mina TRX-band innan duschen väntade.

Imorgon ska vi ha möte angående Sweden Irontrail Marathon. Men först ska vi springa tillsammans. Det råkar vara så att hela arrangörsgruppen är löpare. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar