Jag skriver...

lördag 4 januari 2014

Hjälmtest

I mellandagarna shoppade jag mig en ny hjälm. Det behövde jag verkligen eftersom jag haft samma sen 2007. Jag köpte den nämligen på mässan när jag skulle cykla Vätternrundan. Nu var det dags för en ny. Självklart i matchande grön till cykeln.
Snygg va?!


Sambon och jag tog oss sen en blöt tur på cyklarna. Det är sjuuukt blött i skogen! Men vi hade skoj ändå, trots att vi blev geggiga och blöta, eller kanske på grund av. ;)

Hjälmen satt väldigt bra och jag är riktigt nöjd med mitt inköp.

Just nu har jag lite ångest. Vi har snart varit lediga i tre veckor och jag har inte stigit upp tidigt en endaste dag. Nu snart är det dags att vända rätt dygnet så imorgon kör jag hårt och tufft! Jag har bokat löpdejt med Jörgen kl 6.00!
Det blir ca en mara att springa på fina, blöta stigar i skogen. Eller rättare sagt, det blir Irontrail-banan som vi sprang på kul-helgen.

Det blir väl att lägga sig tidigt ikväll helt enkelt. Fast det kanske är lättare imorgon kväll...


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar