Jag skriver...

torsdag 9 januari 2014

Runt och till och från

Igår kväll hängde jag med på löpträningen med klubben. Vi startade med att springa 5 km i 6-fart. Sen sprang vi en slinga på 1,2 km med stegrande fart varje varv. Jag snackade mig fram och körde inte järnet. Hade mest trevligt. :)

Jag fick ihop över 11,5 km och med det kunde jag summera dagen med över 29 km.


I morse sprang jag återigen till jobbet. Det är brist på vinter (än så länge, nästa vecka ska det bli 13 minus på dagarna) men tusan så gött det väder det är att springa i! 6 grader varmt och uppehåll. Underbara morgon alltså!
Benen kändes lite segare än igår men jag var på så gott humör så det gjorde inte det minsta.

Ingen cykel med till jobbet så jag valde att springa hem på eftermiddagen också. Men nu pinnade benen på rejält och det gick jättelätt. Dagens = 21 km - check!

Idag lyckades jag undgå älgmöte i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar