Jag skriver...

fredag 24 januari 2014

Utför och fylld av energi

Det blev en dag på slalomskidorna idag. Vi har åkt i Tandådalen och östra Tandådalen. Snön har dalat (blåst) hela dagen så nån Manchester i backen har vi tyvärr inte sett. Det mesta jag såg var vitt. Vitt, vitt. Överallt.
Is och snövallar har löst av varandra i backen. Men vädret är det enda vi inte rår på så vi åkte ändå.
Det var trevligt och mysigt ändå, på sitt sätt.





Till lunchade grillade vi korv så vi luktade brandmän hela bunten. Men det gör inget, som Björne säger. :)

Efter skidåkningen åkte de andra för att köra ice-kart. Jag tog en löprunda. Det var rysligt skönt! Trots alla timmar i backen var kroppen så fylld av energi. Jag var urstark, som en maskin. Benen sprang! Det var så jäkla skönt! Runners "f***ing" high!

Trots kylan var jag rätt klädd och frös inte ett dugg. Termometern visade -12 och airtrim satt på.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar