Jag skriver...

tisdag 27 augusti 2013

Ståpäls!!

Såg ni PTL-starten igår?! Jag satt klistrad framför datorn och såg den lilla hackiga bilden när alla coola löpare samlades där på torget vid kyrkan i Chamonix. Förväntansfulla, med pirr i magen och äventyr framför deras fötter. Jag hann se när Jörgen och Tobias smet in i startfållan också.

Nerräkningen började och jag satt med kramp i käkarna av ett brett leende och håret på armarna stod rakt upp. Nu släpps de snart iväg mot bergen och ovissheten. Så coolt!!!

Här kan ni följa Team Sweden. Skriv in startnummer 11801 eller 11802 i rutan uppe till vänster. Under Views uppe till höger kan man sen se olika vyer med karta, tabell och höjdprofil var de befinner sig. På samma sätt kan ni följa mig i helgen, startnummer 3764. (Men det kommer ett scemalagt inlägg om det på torsdag med alla länkar i)

Jaha, på fredag är det alltså dags för mig att stå där. Det känns lite overkligt när jag sitter här hemma i soffan. Imorgon är jag långt, långt borta härifrån.


Planen igår att fixa med packningen gick väl inte riktigt som tänkt. Men nu har jag  packat allt i väskan och hoppas allt är med.
Flexade ut lite tidigare från jobbet och hann tom sova en halvtimme innan barnen kom hem.

Strax ikväll ska jag på massage. Jag har slarvat och inte varit där på länge, inte sen före VM i våras. Så det finns nog ett och annat som behöver mjukas upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar