Jag skriver...

onsdag 28 augusti 2013

Chamonix

Det har varit en lång dag. Jag tänkte igår lägga mig tidigt men så blev det inte. Inte kunde jag somna direkt heller. Tittade på kl ett sista gången. Sen steg jag upp kl 2...


Bussen anlände fint till Arlanda i tid och jag mötte upp Mats och Michael. Sen flög vi vidare till Geneve för att ta en minibuss till Chamonix.

Sen mötte vi Johan. Michael åkte vidare till Courmayeur där han skulle bo.


Hela Chamonix kokar av ultratraillöpare! Det är helt magiskt och mäktigt att vara här omringad av alla stora berg.











Vårt hotell ligger ett stenkast från målportalen och är jättefint. Det finns ett spa med utebubbelpool som vi badade i en stund. Otroligt mäktigt att lilla jag sitter här i en bubbelpool med denna fantastiska utsikt!

Att det ingick både frukost och trerätters middag var ju inte fel. Gott var det också. Men nu ska det bli skönt att sova. Ligger liksom lite efter med det...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar