Jag skriver...

fredag 2 augusti 2013

Resultat Syreupptagningsförmåga

Nu är det bestämt att jag kommer göra om mjölksyretestet pga strulet med pulsbandet.

Testet med syreupptagningsförmågan behöver jag inte göra om. Jag fick ett värde på 69,5 vilket tydligen är ganska högt (högt = bra).
Jag har googlat runt lite.
Har hittat lite om syreupptagning här, här och här.

Det är ju lite kul med ett kvitto på att det jag gör är bra. :)
Om det är genetiskt, framtränat, både och eller what ever. Så är jag ändå glad. :)


Så på söndag står jag där på bandet igen och gör mjölksyretestet igen. Det betyder att jag inte får göra någon hård träning imorgon eftermiddag. Men en liten mil måste jag ju kunna luffsa där på förmiddagen i lugn fart. :)

Idag gjorde jag en halvmara före frukost och jobbet, i en sagolik sommarmorgon.
Älska morgonpass!!

En annan morgon



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar