Jag skriver...

torsdag 29 augusti 2013

Följ mig på UTMB

Starten för årets Ultratrail du Mont Blanc är avsatt till 16.30 imorgon fredag.
Om det kommer ändras vet jag inte i skrivande stund (schemalagt inlägg).

För er som är intresserade av att följa mig under loppet finns följande alternativ:
Mitt startnummer är 3764

  • SMS-tjänst. Klicka här för mer info.
  • Facebook - Är vi kompisar på Fejjan? Då kommer det automatiskt publiceras statusar för varje kontroll jag passerar.
  • Twitter - Har du ett konto på Twitter kan du följa mig där. Precis som på Facebook publiceras inlägg för varje kontroll jag passerar. Du hittar mig som LundqvistSandra
  • UltratrailTV. Länk Jag vet inte vad mycket som sänds här men starten kunde man se förra året ialla fall.
  • Liveresultat Skriv in mitt startnummer 3764 i rutan uppe till vänster. Sen, under Views till höger kan man välja mellan kartvy, tabell eller höjdprofil genom att klicka på de olika ikonerna.
  • Web-kameror. Det finns 3 webkameror efter banan. I Courmayeur, Champex och en vid målet.
  • UTMB's hemsida 
Armbandet med chippet!

1 kommentar: