Jag skriver...

söndag 13 februari 2011

Sälens backar har haft "pay-back-time"

När vi var i Sälen över jul var det kallt, -26. Men vi var tappra och trotsade fjället och åkte ändå.
När vi var i Sälen vecka 4 var det "varmt", +2 och regn. Men vi var tappra och trotsade fjället och åkte ändå.
Igår var det dags att få igen. Bättre skiddag hittar man inte. -2 grader, inte ett moln och nästan ingen vind. Helt sagolikt! Sälens backar har betalt igen! Tyvärr stängde min telefon av sig och jag fick inte gång den förrän jag kom hem så det blev inga bilder. Jag bjuder på en bild från solnedgången av den tredje milens runda i stället.

Nu har jag precis gjorde den fjärde milen som blev 12 km. jag sprang fel nere vid Hundfjället, men det blev ju 2 bonuskm'ar. Nu är det dags att bege sig till backen för några sista timmar innan hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar