Jag skriver...

söndag 21 april 2013

Upplevelser genom löpningen

Tänk vad mycket jag får uppleva genom löpningen!
Vad mycket jag får se och vad många härliga människor jag har träffat och lärt känna.
Tänk vad mycket natur jag sett på de relativt få år som jag sprungit runt lite här och var.
Vilka fina stigar jag fått äran att springa på och vilka vackra vyer jag fått beskåda.
Tänk alla känslor som rusat genom min kropp under alla löpningar.
Vad många endorfiner jag har fått "knarka".


Tänk va många länder jag fått springa i. Jag tänkte igenom och räknade ihop och det är faktiskt rätt många.
Förenade Arabemiraten - Dubai Marathon
Tyskland - Berlin Marathon
Norge - Kristins Runde och Bislett 24H
Finland - Espoo 24H
Italien - Rom Marathon och UTMB
Frankrike - UTMB
Schweiz - UTMB
Ungern - Ultrabalaton
England - Round Rotherham
Thailand - Träning
Danmark - Träning

Och om 3 veckor är jag i Holland och springer VM!! Ofattbart nära nu! Sååå spännande och kul!!

Varmt i Ungern!
Foto: Mark Markovics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar