Jag skriver...

onsdag 10 april 2013

Tävlingsvecka

Det är tävlingsvecka. Men det är inte som en riktig tävlingsvecka. TEC, Täby Extreme Challenge, har liksom fallit i skuggan av VM och jag kommer ju bara genomföra tävlingen som ett långträningspass.

Igår kom jag på att jag inte har nåt (helt) munstycke till min vätskeblåsa. Kanske saker jag borde roddat tidigare... Men jag kommer få låna en blåsa så det löser sig. :)
Jag har inte ens kollat vad det blir för väder på lördag. Haha, ja ja det blir nog bra. Det kommer bli kul att få springa i Täby-skogarna igen och träffa massa gött folk. Även om jag gärna sprungit full distans och inte gått miste om nattlöpningen. Men nu blir det ju iaf 8 fina mil i skogen.

Jag kör på som vanligt den här veckan och det kommer bli en fin mängdvecka. :) Snart dags för lunchlöpning!

2 kommentarer:

  1. Vem har sagt att du inte kan springa på natten :-)
    Spring 4 varv pausa, hjälp Mia i depån. Sen ut igen när det är mörkt. Kan vara bra träning inför 24H.

    SvaraRadera
  2. Egentligen ingen dum idé, men jag springer nog mina 8 mil i ett svep och drar hemåt sen.
    Tanken har slagit mig också, eller att starta senare och bara springa nattlöpningen. Men risken att stuka fötter och göra sig illa gör att jag springer i dagsljuset ist. Har ju en annan tävlingen att blicka mot. :)

    SvaraRadera