Jag skriver...

söndag 13 januari 2013

Toppen

Idag är det dags att åka hem redan. Vi ska städa stugan nu och sen åka till Lindvallen och åka där. Det blir liksom på vägen så då behöver vi inte tillbaks till stugan igen. Jag har bara åkt i Lindvallen en gång sen jag var liten så det blir kul med lite halvnya backar.

I fredags när vi kom upp drog jag ut på en milsrunda med pannlampa. Här finns liksom ingen gatubelysning. Kom hem till dukat bord. Mysfredag på riktigt!

Igår var det toppenförutsättningar. Solsken, ett par minusgrader, hårda backar, inga köer. Vart är alla? En makalöst härlig dag i backen i Tandådalen och Hundfjället.

Nu ligger jag vaken medan resten sover. Hade jag bara haft andra kläder med hade jag dragit ut på en löptur. Men det är runt 20 minus ute... Och det har jag inte med springkläder för.

Får väl surfa lite till. Tur jag har min lur. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar