Jag skriver...

tisdag 15 januari 2013

Dubbeltisdag

Den här tisdagen började med spinning. Idag var vi riktigt många, 16 stycken. Så många har vi inte varit nån morgon som jag varit med. Det var riktigt roligt och jag öste på som tusan.

Snabbt hem och väcka sonen, dusch och cykla till jobbet. Det yrde snö ute.

Igår sprang jag ju till jobbet, alltså var mina grejer kvar där. Så idag sprang jag hem. Bara korta vägen, 12 km. Det gick lätt och trots att foten gled i varje steg i snön så kände jag mig pigg och stark. Sånt är bra gött!

Och har ni tänkt på en grej... Vi går mot ljusare tider! Jag kunde springa halva vägen hem idag utan pannlampan påslagen. Snön gjorde väl sitt till såklart men ändå! :)

Men nu är ju cykeln kvar på jobbet... Bäst jag springer dit imorgon.

2 kommentarer:

  1. Följer fascinerat din blogg! Otroligt inspirerande men hur tusan håller din kropp?
    /Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jag är oerhört tacksam över att min kropp håller och ställer upp på allt jag begär av den.
      Jag har långsamt byggt upp kroppen och tränar i stort sett aldrig fart, springer inga intervaller eller pressar. Jag låter dagsformen och känslan avgöra vad det blir för typ av pass. Det har fungerat väldigt bra för mig. :)

      Radera