Jag skriver...

måndag 14 januari 2013

Slalomben

Inte ett löpsteg på 2 dagar. Det brukar betyda väldigt sega ben. Att de stackars benen också åkt upp och nerför backen i många timmar gjorde dom inte spänstigare. Även om jag inte känner någon speciell träningsvärk så känns det att de inte är riktigt som vanligt. Lite lagomt möra slalomben helt enkelt.

Eftersom jag hade min cykel kvar på jobbet sprang jag ju dit imorse, och en liten extrasväng så klart. Steg upp lite tidigare och sprang ut i mörkret. Det var varmare än jag räknat med och jag blev snabbt svettig och jag fick springa med vantarna i handen nästan på en gång. Lyssnade på lite gamla spellistor på spotify och lullade på. Det kändes gött!

Gångvägen vid Marieberg
Steget var kanske inte det spänstigaste och kraftfullaste men det gick ändå att springa på. Mina starka, braiga ben! Jag gillar dom! :)
Det vart nästan 19 km till min nya samling.


Snart kommer barnen och jag ska umgås med dom och bara njuta av deras närvaro. Skönt att ha dagens träningspass avklarat då.

Godingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar