Jag skriver...

fredag 25 januari 2013

Långpass imorgon

Långpass imorgon. Jag sitter hemma i soffan, vilar benen och myser framför datorn. Äter några nötter och dricker lite bubbelvatten. Snart kommer sambon hem från sin träning och då blir det en kopp te, en kvällsfika och en spännande film. Sen är jag redo för lite sömn innan det blir långpass imorgon. Åh, det ska bli så himla kul och trevligt. Vi kommer vara ett helt gäng som springer mellan Kristinehamn och Karlstad. Sträckan kommer landa på ca 50 km och vi kommer tillbringa hela dagen i springskorna! Jääääää!!! :) :) :)

När vi kommer fram har Tobias kollat så vi får duscha på Sats City. Efter det ska jag hälsa på mina goa vän Helena innan jag tar bussen hem. Det kommer bli en toppendag imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar