Jag skriver...

torsdag 3 januari 2013

Långa lediga dagar

Jag har snart varit ledig från jobbet i två veckor. Det känns himla skönt. Jag försöker ändå att inte sova bort hela dagarna utan stiger oftast upp vid halv tio för att inte vända för mycket på dygnet. Det blir en kaffe i soffan och brunch vid 12. Sköna, lugna timmar. Tider att passa, stress och tidiga mornar har vi resten av året.

Igår följde jag Joakim som skulle leka med en kompis och sprang sen en tur därifrån. Solen sken från blå himmel och det var jätteskönt ute. Dryga 13 km till samlingen.

När jag kom hem var jag ensam hemma. Jag passade på att ha lite VAMS-tid (Vård av mig själv).
Ni vet, raka benen, ta hand om fötterna, plocka ögonbrynen osv. Jag har lovat mina fötter att bli bättre på att ta hand om dom. Kanske hjälper det mig på långa tävlingar framöver?! Kan ju alltid hoppas i alla fall.

Ikväll blir det biobesök tillsammans med barnen, Sune i Grekland. :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar