Jag skriver...

onsdag 28 mars 2012

Lunchpass

Jag tog ett lunchpass idag också. Jag är så trött på kvällen pga tidsomställningen så lunchpass passar bäst just nu. Jörgen och jag tog sällskap och det bar ut mot Vänern. Nu är all is borta och vattnet ligger öppet. Känns skumt, känns som om det var nyss vi sprang på isen.

Efter en mil tyckte Jörgen att vi skulle dra på i en km. Visst, jag är på! Så det blev en km på 4.05! Det kändes bra och inte alls apjobbigt. Km-tiderna varierade rejält med underlaget eftersom vi ibland sprang obanat och ibland stig och en del asfalt.
Km-tider på allt från 6.04 till 4.05. Varierande!

Det är alltid trevligt att springa med Jörgen och tiden gick snabbt.
Snabbdusch, matlåda och instämpling så är jag åter i tjänst igen.

Ikväll ska jag på massage! Det ska bli gött!

Imorgon blir det nog vila och sen en mil på fredag innan tävlingen på lördag natt.
Utanför hotellet för en vecka sen. Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar