Jag skriver...

måndag 19 mars 2012

Strandhäng

Igår var vi ytterligare en dag vid poolen. Sambon var så pass febrig så vi ville inte dra iväg nånstans. Barnen och jag njöt vid poolen och jag var i stort sett feberfri.


Ananas och kycklingsallad. Mums!


Idag har svärmor insjuknat...
Vilken sjukresa! vem ska det bli nästa gång? :(
Vi har varit på stranden här i Karon hela dagen. Sambon är nästan ok och jag känner mig frisk. :) Jag har hostan kvar bara. Funderar nästan på att springa en sväng imorgon. Vi får se.














Nu är det kväll här och vi sitter på en restaurang och väntar på maten.





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Å vad jag längtar tillbaka till Thailand när jag läser detta!!!Har varit i bla Karon och sprungit i Fivefingers på beachen!
    Jag är också lite skadad så jag har tagit en massa foton på deras eldragningar...man blir ju mörkrädd!= 0 koll liksom,vadå elschema,det funkar ju NU...
    Karon var det stället jag trivdes bäst på,Kata var jag 2 ggr och Patong räckte det med ett par timmar,inget för mig,men det är väl där 30 grader i Thailand handlar om?
    Mvh Pelle B

    SvaraRadera