Jag skriver...

fredag 16 mars 2012

Feber

Häromdagen kände jag mig ju lite hängig och bara nån timme senare hade febern slagit till med full kraft. :( Över 39 grader har jag haft sen dess och idag har jag varit till "pharmacy" och fått en massa färgglada piller. Så nu hoppas jag det vänder.


Annars har vi det bra, solar, badar och njuter. Idag har vi varit till Kata beach och snorklat och badat. Febern försvinner av pillren så då går det bra... Det är en skum känsla att gå runt och frysa i 30 graders värme.
Nu har även sambon fått feber så jag hoppas vår andra vecka får bli en frisk vecka. :s











Jag drack en jättegod kokosshake på stranden idag. Nyskördad från palmen.


(jag hittade hibiskuste till dig mamma, på marknaden i Pattong)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar