Jag skriver...

tisdag 6 mars 2012

Kär på morgonrundan

Jag ser ju sällan på tv, alltså har jag inte sett melodifestivalen och vilka bidrag som varit med där. Förra måndagen när jag var på spinning hamnade jag ju på schlagerspinning och fick höra låtarna för första gången. Jag gillade Loreen's låt och sen tyckte jag faktiskt Sean Banan's låt va kul, iaf att träna till. Jag kan hålla med om att det inte är en schalger som kan vinna melodifestivalen men det är fart i låten, texten är kul och den är bra att träna till. Den gör mig på gott humör.
Loreens låt, Euphoria, blir bara bättre och bättre och jag har den som ringsignal och i min springlåtlista på spotify. Jag älskar den!
I morse när jag passerade Netto finns det två vägar att välja på, eller nja det finns fler, men de jag brukar springa. Jag valde den kortare. Jag tyckte det räckte med 8 km på morgonlöpningen. Det var ju spinning på lunchen också liksom.
Men sen kom den här låten!
Jag vände och tog den långa vägen! 3 gånger om spelade jag låten och jag bara njöt! Åh, jag är nästan kär i den! ;)
Kom hem med dryga 11 km på klockan och jag bara studsar! Weee! Vad mycket kul som ligger framför mig nu!

Jag är så himla glad! Jag ser fram emot vår resa på söndag och hela jag är fylld av glädje, energi och kärlek.

Tyvärr var det för få anmälda till spinningen så den blev inställd idag. Men då får jag mer gjort på jobbet i gengäld. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar