Jag skriver...

onsdag 7 mars 2012

Packning

Det behövs inte så mycket packning till Thailand. Det kommer vara varmt och det är billigt att köpa nytt och lämna in på tvätt. Inte värt att dra på för mycket alltså.
Springkläder, badkläder, nån klänning, shorts och sandaler är väl det som behövs i klädväg antar jag.
Förutom pass och så har jag lurat på lite smågrejer som ska med. har jag glömt nåt?
  • solbrillor
  • snorkel och cyklop
  • kortlek
  • öronproppar (till flyget)
  • tvättmedel (om jag ska tvätta upp bikinin på kvällen tex)
  • solskydd
  • kamera
  • laddare till mobil, kamera och barnens Nintendo DS
  • Sjukvårdsgrejer som "racerbajsstoppare", ipren och kylbalsam
  • Nån typ av keps
Kommer ni på nåt som jag missat?
Snart ligger jag där i sanden igen. Foto: privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar