Jag skriver...

fredag 4 november 2011

Inspirerad

Kvällen igår var riktigt inspirerande och jag känner mig ännu säkrare i mitt beslut att dra ner på kolhydraterna i vardagen. Det blev sent och jag kom inte i säng förrän 23.30 så imorse var det tungt att stiga upp när klockan ringde 6.10. Jag brukar oftast försöka lägga mig runt tio så jag får åtta timmars sömn, (om jag inte ska springa för då blir det sju).
På helgerna kan jag sova 11 timmar, om jag inte blir väckt. Jätteskönt och jag tror att om jag kan sova så länge, så behöver jag det.

Ikväll kommer jag debutera som spinningledare. Jag är lite nervös men ser samtidigt fram emot det. Jag har satt ihop en låtlista med lite blandade låtar. Vi ska börja med Sheryl Crow's Real Gone. En låt som var med i filmen bilar. Den får mig att tänka på mina älskade ungar som kommer till mig ikväll. De älskade filmen och hade Blixten McQueen på allt, från pyjamas och sängkläder till muggar och pussel.

Nu är det ett par år sen och inte ens Spindelmannen är tuff nog längre.
Hur fick jag så stora barn? Hur gick det till? De var ju nyss så små...
Här är de knappt 1 och 3. Nu är de 7 och 9. Vart tar tiden vägen? Foto:Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar